Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zaterdag 28 februari 2009

Nieuw speelgoed/ New toys

Vandaag zijn we samen naar Dreamland gereden. We wilden wat meer blokken kopen. Natuurlijk zijn we met veel meer naar huis gekomen.
Ik heb een muzikale stoel gekregen, een plastieken Bumba voor in mijn grote kamer, blokken en een Winnie The Pooh autozak.
Goed hé...
Moeke en mama zeggen dat ze binnenkort zullen moeten uitbreiden met al mijn speelgoed! Grappig hé?


We went to dreamland(toy store) today. We wanted to buy more blocks but we came home with lots more. I got a musical chair, a plastic Bumba to hang in my big room, lots of blocks and a Winnie The Pooh sac for in mommy's car.
Good ha?
Mommy and moeke are saying that they'll have to expand their house because of all my toys... Funny ha?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten