Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 15 februari 2009

Valentijnsdag/ Valentines day

Gisteren was het Valentijnsdag... Ik weet nog niet zo goed wat dat is maar moeke en mama zeggen dat als ik later groot ben, ik wel zal weten wat dat betekent.We zijn er wel een dagje samen op uit getrokken, dus das altijd plezant. We gingen naar Eupen naar de sneeuw maar daar was weinig sneeuw zalle. Toen hebben moeke en mama beslist om iets verder te rijden naar Monschau in Duitsland. Daar was zovéééééééél sneeuw. We hebben daar veel gewandeld in het kleine stadje. Maar toen ik in de sneeuw moest zitten voor een foto...vond ik die sneeuw al véééééél minder plezant zalle.
Mama had haren zonnebril op en opeens zette die dat op mijn neus... Ik voelde me een echte superster dan!!!


It was Valentines day yesterday. I have no clue what that means but mommy and moeke say that when I grow up, I'll know what it means. We went on a daytrip, so that's always fun. We went to Eupen to the snow but there wasn't a lot of snow there, so..mommy& moeke decided to drive a bit further to Monschau in Germany. There was sooooooooooo much snow. We walked around the little town that was very beautiful. But when they put me in the snow...I didn't like the snow anymore then.
Mommy was wearing her sunglasses and suddenly she puts it on my nose.. I felt like a real superstar then!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten