Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 8 februari 2009

Mijn vriendinnetje Emma is gedoopt/ My friend Emma is baptized today

Vandaag is mijn vriendinnetje Emma gedoopt. Daarna was er een feestje voor haar doop en haar eerste verjaardag. Da was daar nogal plezant zalle. Lukasje had zijn 2 containers blokken mee en ik mocht daar mee spelen. Ik heb de ganse namiddag gespeeld met Emma en Lukas.
Moeke, mama en ik vonden het een hééééééééééééél gezellige namiddag!


My little friend Emma is baptized today. After church we could go to a little party. That was so much fun. Lukasje brought his 2 containers blocks with him and I could play with all his toys. I played the whole afternoon with Emma en Lukas.
Moeke, mommy and I had a fantastic afternoon...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten