Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

dinsdag 3 februari 2009

Lichtmis...

Zondag zijn we naar de kerk geweest. Toen ik gedoopt ben kreeg ik zo'n houten plaatje met mijn naam op. Maar dat moest in de kerk blijven hangen tot lichtmis, en dat was zondag.
Dus zijn we met mijn meter, moemoe, vava en oma naar de kerk geweest. Daar wreef die meneer zo op mijn hoofdje ook, moeke zei dat ik gezegend was... Dan kregen we een klein kaarsje en mijn naamplaatje. na de viering mochten we met zijn allen gaan pannenkoeken eten... lekker zalle...maar ze mochten wel iets warmer geweest zijn zei mama...


We went to church on Sunday. When I was baptized, I got a wooden flower that had my name on it. But it had to stay in Church until a certain day, and that day was last Sunday. So, we went all together to the church, my godmother, moeke's parents & omaatje. There we got a small little candle & the wooden flower. After, we could go eat pancakes..very nice...but they should have been a little warmer said mommy...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten