Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

dinsdag 10 februari 2009

Jilke & Froukje

Vandaag is Mathias, Natalie en Jilke op bezoek geweest. Jilke was eerst wat beschaamd maar na wat pappeloe (mama heeft wel moeten vragen wat dat was zalle,shtttt...das gewoon melk..hihi)hebben we wat samen gespeeld op mijn speeltapijt.

Today we had some visitors. Mathias, Natalie & Jilke came to see to us. Jilke was a bit quiet in the beginning but after some milk she was ok. So..we played together on my play carpet..






Geen opmerkingen:

Een reactie posten