Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 22 februari 2009

Carnaval in Lokeren...

Vandaag mocht ik meegaan naar het carnaval in Lokeren. Daar heb ik mij nu eens geamuseerd se... We zijn wel met 20kg confetti in mijn kar naar huis gekomen. Moeke en mama gaan mogen stofzuigen zalle... Toen we naar huis kwamen was ik wel doodop en ben ik pardoes in slaap gevallen....

We went to the carnaval in Lokeren today. I had so much fun there. We did came home with 20kg confetti... Moeke and mommy will have to get the hoover out.... I was exhausted when we came home, so I fell in a deeeeeeeeep sleep...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten