Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

maandag 29 december 2008

Nen nieven camera/ A new video camera

Mama en moeke hadden vorig jaar (ja..vandaag just een jaar geleden) een camera gekocht zodat ze alles zouden kunnen filmen als ik geboren werd. Maar in november ging het scherm kapot en na vééééééél bellen met de winkel hebben ze vandaag hun centjes terug gekregen. Natuurlijk zijn ze direkt een andere gaan kopen. Daarom zijn er ook geen nieuwe filmpjes bijgekomen de laatste maand.
Maar nu heb ik al schrik zalle want mama heeft die camera goed zitten bestuderen en morgen gaat ze in de aanval zegt ze... Ik zal mij moeten wegsteken peins ik....hmmmm

Mommy and moeke bought a new camera last year( yes, just 1 year ago today).They wanted to film everything of my birth and more. But it broke down last november and after many many calls to the store..they got their money back today. So, they bought immediately a new one. That's why you didn't see any new movies of me the past month. But now I'm a bit scared though because mommy studied the camera very good tonight and she will attack tomorrow, she says...
I think I'll have to hide tomorrow...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten