Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

woensdag 17 december 2008

Helpen poetsen/ Helping with cleaning

Vandaag hebben mijn moeke en mama ons huisje onder handen genomen. Mama moet vrijdag naar het ziekenhuis...om haar knie bij te werken zegt ze... Zou ze make up bedoelen met bijwerken? Ik zal het wel zien vrijdag.. Dus willen ze alles tegen dan gedaan hebben. Ik zag ze zwoegen, dus heb ik ze maar een beetje geholpen..alhoewel zij dat anders zagen...

Moeke and mommy have been cleaning today. Mommy has to go to hospital on Friday because they're gonna do some work on her knee.. Do they mean "putting make up on her knee then when they say.."do some work on her knee"?. Oh, I'll see it on Friday. That's why they wanna have everything done 'till then. I saw them sweating so..I gave them a hand..but I don't think they saw it like that...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten