Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

donderdag 25 december 2008

Bij moemoe en vava/ At moeke's parents house

Vandaag was het Kerstmis zeiden mama en moeke. Dus gingen we naar moemoe en vava. Toen we daar juist aankwamen kwam er nog bezoek binnen, mijn meter en nonkel Luc. Da was plezant zalle. Ik heb moeke zelfs fruitpap mogen geven...maar eerst moest ze haar slabbetje aandoen! En nonkel Luc heeft daar rap een fotoken van genomen se! Goed hé!

Mommy and moeke said it was Christmas today. So we went to moeke's parents house. My godmother and uncle Luc were there too, that was fun. I even gave my moeke mixed fruit.But first she had to wear her bib! And uncle Luc took a picture of moeke..good ha!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten