Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zaterdag 6 december 2008

De sint is geweest bij omaatje en mijn peter/ Saint Nicolas came to mommy's mommy & my godfather

De Sint heeft bij mijn omaatje en mijn peter geweest en hij heeft daar voor mij ook speelgoed achter gelaten en voor nonkel Matthias en tante Wendy zelfs 2 grote chocolatte mannekes.
Bij mijn omaatje heeft hij een koetje gebracht die lawaai maakt, plezant zalle...
En bij mijn peter heeft hij zo'n tafeltje gebracht van Pooh beer, daar kan je véééééééééééél mee doen.
Het was plezant bij omaatje want nonkel Matthias en tante Wendy waren daar ook. Nonkel Matt heeft moeten helpen om mijn koetje uit de doos te krijgen en tante Wendy heeft me een flesje melk gegeven.
Ik heb dan ook wat gezottebold met mijn peter weer, das nen deugniet zalle, hij kriebelt en laat me altijd op zijn schoot springen.
Je moet maar eens kijken naar de foto's die mama genomen heeft.


Saint Nicolas came to my mommy's mommy and at my godfathers house. He left toys for me there too. He even brought for uncle Matthias and aunt Wendy big chocolat figures.
At mommy's mommy he brought a cow that makes a lot of noise. At my godfather he brought a V-Tech table of Winnie The Pooh, you can do so many things with that.
It was big fun at omaatje's(mommy's mommy) house because uncle Matt and aunt Wendy were there too. Uncle Matt helped me to get my cow out of the box and aunt Wendy gave me my bottle.
I've played a lot with my godfather, he's a rascal too you know.He tickles me all the time and I can jump on his lap.
Just look at the pictures mommy took today.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten