Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

woensdag 5 november 2008

Tandjes poetsen/ Cleaning my little teeth

Ik heb momenteel 6 tandjes. Mama en moeke zeggen dat ik ze moet poetsen nu, dus doe ik dat maar en het is nog lekker ook. Ik heb al 2 tandenborsteltjes. Eentje met een belletje en eentje zonder. Ik heb liever die met het belletje.


At the moment I have 6 little teeth. Mommy and moeke say that I have to clean them now, and that's what I'm doing. I have 2 toothbrushes, one with a little bel and one without. But i rather have the one with the bel in it.





2 opmerkingen:

  1. Dag Dames,
    Zo nu kom ik hier alles van Froukje volgen!
    Wat een grote meid wordt ze zeg...
    't Gaat allemaal zo snel vooruit, ik kan t nu ook weten hé!
    Geef haar een dikke knuffel van ons en hoop jullie binnekort nog eens te zien!
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad het gaat rap. Jullie kindjes zijn ook al gegroeid zulle, amaai.
    We zijn van plan om eens af te komen, maar er komt hier van alles tussen. Maar... we komen zeker nog eens af, er staat hier immers een ganse doos met kleertjes op jullie te wachten.
    groetjes,
    de madammen

    BeantwoordenVerwijderen