Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

dinsdag 11 november 2008

Sint Maarten

Vandaag was het Sint Maarten, mama zegt dat die de broer is van Sinterklaas en die komt alleen maar in Zele. Zijn broer Sinterklaas komt naar Lokeren en Gavere.
Ik mocht eens gaan kijken hoe die er nu eigenlijk uitziet. Ah zo nen lange baard dat die heeft en zijnen helper was zo zwart. Die had hem zekers en vast nog niet veel gewassen. Het zijn wel brave meneren zalle want die brengen kadootjes.

Today it was Saint Maarten, mommy says that he is the brother of Sint Nicolas and that he goes to Zele. His brother Saint Nicolas goes to Lokeren and Gavere. I went with mommy and moeke to see what he looked like. He has such a long beard and his helper was black. I don't think he washed himself alot. But they are so nice because they bring presents...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten