Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 9 november 2008

In het ballenbad/In the ballbath

Mama en moeke hadden een paar maanden geleden een ballenbad gekocht voor mij, maar toen vond ik er nog helemaal niks aan. Ik was nog véééél te klein. Vandaag hebben ze het terug naar beneden gehaald en man..wat is dat plezierig. En weet je wat? Prutsken komt altijd mijn balletjes stelen...plezant hé..
Oh en voor ik het vergeet.. Mijn moeke heeft me ook gefilmd toen ik daar in zat en zoveel plezier had met Prutsken. Jullie moeten maar eens gaan zien bij de video's.


Mommy and moeke bought me a ballbath a few months ago, but at that time I ddn't like it really. I was way too little then, but today they brought it downstairs and man..that's fun! And you know what? Prutsken is stealing my balls all the time, fun ha?
Oh, before I forget. Moeke has been filming my adventures in the ballbath when I had so much fun with Prutsken. Go and take a look at the video section.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten