Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

woensdag 11 maart 2009

Namiddagje met Natacha en Mats/ An afternoon with Natacha & Mats

Deze namiddag hadden mama en moeke afgesproken met Natacha & Mats. Mats is even oud als ik..plezant zalle. Ik mocht daar met Mats zijn speelgoed spelen. We vonden het allebei héél plezant om alles op de grond te smijten en dan moesten moeke of Natacha het oprapen. Plezant spelleke zalle...
We zijn samen een wafel gaan eten, allee....mama, moeke en Natacha hebben een wafel gegeten. Mats en ik een pannenkoek. Maar daar had ik eigenlijk niet zoveel zin in zalle. Daarna zijn we een wandelingetje gaan maken, dat vond ik véél leuker!
We hebben een hééél gezellige namiddag gehad. Voor herhaling vatbaar....

We went out to eat a waffle this afternoon with Natacha & Mats. Mats is the same age as me. I could play with Mats his toys. Mats & I had a very funny game... We threw everything on the floor so moeke & Natacha had to pick it up..very funny!
Natacha, moeke & mommy had a waffle and Mats & me had a pancake. But I wasn't really in the mood for a pancake. After, we went for a walk, that was fun.
We had a very pleasant afternoon.. We wanna do that again...

1 opmerking: