Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zaterdag 14 maart 2009

Froukje in "Dag allemaal"

Ik sta deze week in den "Dag Allemaal". Mama heeft mijn foto opgestuurd naar daar en lap zeg.. ik sta er in. Ik krijg zelfs een zonnescherm se. Ik heb die eigenlijk al zalle in de grote auto, misschien hangen we die nieuwe dan in de kleine auto...

I'm in a magazine this week. Mommy had send in my picture and see..I'm in there this week. I even get a sun screen. Well..to be honest..I already have them in the big car, maybe we can put the new ones in the little car...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten