Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zaterdag 28 maart 2009

Naar het circus/ To the circus

Vandaag was het circus op mijn grote vriend Lukas zijn school. Spijtig genoeg was mijn grote vriend er niet want hij is ziekjes. Toch was het plezant zalle. Ik heb papegaaien, een aap, duifjes en honden gezien. Er waren nog meer beestjes zalle maar we zijn maar tot de pauze gebleven want ik werd serieus moe.

Today we went to the circus on my big friend Lukas his school. Unfortunately he wasn't there because he's sick... But still, I had a great time. I saw parrots, a monkey, pigeons en 2 dogs. There were more animals but at the break I was too tired to stay, so we went away...


DE VIDEO/THE VIDEO



DE FOTOKES/THE PICTURES




Geen opmerkingen:

Een reactie posten