Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

vrijdag 13 maart 2009

gaan shoppen/ shopping....

We zijn vandaag nog eens gaan shoppen. Kleertjes voor later...
Mijn buit vandaag bedraagt...

- Samson en Gert schoenen
- 2 sjalopetten
- 7 t-shirts
- 1 legging
- 1 zomertrui
- 1 zomerhemd
- 2 paar lakentjes...een paar van omaatje en een paar van mama en moeke

Maar het belangrijkste dat ik gekregen heb is mijn Bumba tent!!!
Das plezant jong. Moeke kruipt daar dan ook in en dan spelen we daar samen met de blokken..

We went shopping today. Clothes for later on...
What did I get today???

- Shoes
- 2 trousers
- 7 t-shirts
- 1 summer shirt
- 1 summer sweater
- 1 legging
- 2 pair of sheets... 1 of omaatje & 1 of mommy & moeke

But!!!! The most important thing I got is my Bumba tent! That is so much fun!
Moeke is crawling in there too so we play together with my blocks then...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten