Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 15 maart 2009

De halfvastenfoor in Gent/ The carnival in Gent

We zijn vandaag eens naar de halfvastenfoor geweest in Gent. Zoveel mensen dat daar waren. Prutsken was een beetje bang maar ik niet zalle...
Ik heb op een molen mogen zitten en da was nu eens plezant se, alhoewel..ze smeten altijd zo'n vod in mijn gezicht en mama maar zeggen dat ik die moest pakken... Maar ik moest die vod nie hebben zalle...

We went to the carnival today. There were so many people there, prutsken didn't like that at all. She was a bit scared, but I wasn't! I could sit on one with mommy, that was fun.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten