Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 8 november 2009

St. Maarten-Sinterklaas.../ Saint Martin-Saint Nicolas

Hier in België komt op 11 november in sommige gemeenten St. Maarten en in andere gemeenten op 6 december Sinterklaas. Omdat ik anders teveel ineens zou krijgen hebben mama en moeke Sinterklaas gevraagd om wat vroeger te komen in Lokeren. Dus heeft hij eigenlijk bij mij al geweest sinds eind oktober. Dat zal waarschijnlijk zijn omdat ik altijd zo braaf ben, alhoewel mama en moeke het soms anders zeggen zalle....

Here in Belgium you have 2 men that are bringing toys... In some towns that's on November 11th, that's Saint Martin and in other towns Saint Nicolas is coming. But he comes normally on December 6th. I know, it's complicated. But since I would get too much at the same time, mommy and moeke asked Saint Nicolas to come a bit early to visit me. So, he came at the end of October. I think it's because I'm always so good...although mommy and moeke say it different sometimes...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten