Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

woensdag 4 november 2009

Sint Maarten in De Vliet.../ Saint Martin in The Vliet

Sint Maarten is naar De Vliet geweest.Jilleke, Jenna, Yara, Femke en kleine Liana waren er ook...
Sint Maarten, Sint Maarten...da was nie waar zalle... Ik zag direkt wie het was en riep dan ook luid....PLOPPE!!!!
Maar naar het schijnt was het dan toch kabouter Plop niet. Da was nen meneer die koekjes gaf en wist wat ik allemaal uitstak thuis. Toch raar hé?
Maar ik heb die goed liggen gehad zalle want van zodra hij weg was ben ik op zijnen troon gekropen en dat heeft hij niet gezien zalle...hihi..goed hé?



Saint Martin came to "The Vliet". Jille, Jenna, Femke Yara en little Liana were there too..
They told me it was Saint Martin but I knew better, so I shouted out loud...PLOPPE(gnome Plop). But it seemed that it wasn't plop after all. That was a man who gave me cookies and knew everything about me..Weird though?
But I fooled him...as soon as he was gone I crawled on his throne and he didn't see that...good ha?






De troon innemen van Sint Maarten.../ Taking in the throne of Saint Martin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten