Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 29 november 2009

Indoorspeeltuin 't Zoeteland/ Indoor playground 't Zoeteland

Vandaag zijn we samen met de mama en papa van Mayté en Mats naar 't Zoetermeer geweest. De grote mensen hebben daar nen ferme wafel gegeten terwijl wij mochten spelen in de indoorspeeltuin 't Zoeteland. Da was nogal plezant zalle. Ik ben wel van mijne stoel gevallen met als resultaat een blauw plek op mijn kin. Met Mayté en Mats spelen was héél leuk. Mama en moeke zeiden dat dit zeker voor herhaling vatbaar is...

We went with the mommy and daddy of Mayté & Mats to the Zoetermeer. The grown ups have been eating a big Belgian waffle and we could play at the indoor playground. We had so much fun!!!! I did fall off my chair though and now I have a bruise on my chin.
Playing with Mayté & Mats was great fun! Mommy and moeke said we certainly have to do that again....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten