Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 26 juli 2009

We ontmoeten elkaar terug na 1 jaar.../ We meet again after 1 year

Mama & moeke hebben hun vrienden uit Engeland weer ontmoet. Ik kende die ook wel zalle maar dan was ik nog maar 6 maandjes toen we ze voor de laatste keer hebben gezien.
We hadden afgesproken met hen in het hotel waar ze logeerden. Rudi, Nadine, Ellen en ook Ellen's vriendin Melanie was mee.

Mommy & moeke saw their friends from England again tonight. I did know them but I was only 6 months old when we last saw them.
We've met them in the hotel they we're staying. Rudi, Nadine, Ellen & Ellen's friend Melanie were there...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten