Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

dinsdag 21 juli 2009

BBQ bij mijn Nonkel Luc & meter thuis../ BBQ at my uncle Luc & godmother's house

Vandaag zijn we gaan barbequen bij mijn meter en nonkel Luc. Mijnen nonkel is maar pas uit het ziekenhuis. Ze hebben hem daar een nieuw been gegegeven( nieuwe heup zegt mama)... Maar die doet dat goed... Nogal nen krak zalle mijnen nonkel Luc!
Het was héél lekker eten en warm tot het onweer kwam. Er kwam water uit de lucht en dat was zo plezant om daar in en uit te lopen...

We went to my uncle Luc & my godmothers house today to have a barbeque. Uncle Luc just came home from the hospital. They have given him a new leg (read..a hip replacement. But he's doing soooooo good! My uncle Luc is something else you know!
The food was fantastic and the weather was great, until the thunderstorm came along. Water was coming down from the sky and it was so much fun to walk in & out in the rain...





FOTOKES/ PICTURES




VIDEO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten