Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zaterdag 18 juli 2009

De opening van de Gentse Feesten.../ The opening of the parties from Ghent

Vandaag zijn we naar de opening van de Genstse feesten geweest. Plezant zalle... Ik heb daar ook naar de kermis geweest. Mama had me in een vliegtuigje gestoken en die dacht..."Froukje krijgt dat toch niet omhoog"... Mis hé mama!!! Ik heb nogal rondgevlogen zalle...
Ik heb daar ook een staaltje van mijn danskunsten getoond...
Mama gaat het de volgende keer filmen want nu hebben we alleen de fotokes...



We went to the Parties of Ghent today. That was fun.. We went to the fair too.. Mommy put me in an airplane..thinking..."Froukje can't get that thing up anyway"...Wrong mommy!! I flew the whole time. Mommy is gonna film it next time because now..we only have pictures...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten