Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 9 januari 2011

Laatste keer "Ploppeland" De Panne van dit seizoen.../ Last time Plopsaland De Panne of this season...

Vandaag was het de laatste dag dat "Ploppeland" De Panne open was voor dit seizoen... We hebben die samen met mijn "grote" vriendin Nathalie doorgebracht. Ik heb van haar zelfs 2 kadokes gekregen... Een "discotutje" en een mooie pyjama van Bumba. Ik had terug de dag van mijn leven. Ik heb ook weer iets nieuws ontdekt samen met Nathalie, namelijk "De Vleermuis"...wooohooooo, plezant zalle..
Maar het beste kwam als laatste... Spelen met Bumba en Bumbalu in de speeltuin... Wat heb ik daarvan genoten...Maar,nu moet ik ze 3 maandjes missen...snif snif...
Dat het maar vlug april is...

Today was the last day that Plopsaland was open for the season. We spend the whole day there together with my "big" friend Nathalie. I even got 2 presents of her.. A "disco pacefier" and a pj of Bumba.. I had the time of my life. I discovered something new again together with Nathalie.." The Bats", so much fun!
But they saved the best for last... I could play with Bumba & Bumbalu at the playground. Man, did I enjoyed that!!! But now, I have to miss them for a whole 3 months..snif..snif.. I can't wait 'till it's April again!


Wil je vééééél meer foto's zien...klik dan op één van de foto's!
Wanna see more pics?...Click on one of the pictures!!!













Bumba & Bumbalu...wat zal ik ze missen../ Bumba & Bumbalu..I'm gonna miss them..



Compilatie van ons dagje../ Compilation of our day...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten