Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zaterdag 15 januari 2011

Grote bed!/ Big bed!

Vandaag heeft moeke mijn babybed omgebouwd tot een groot bed! Mama vond het héél "emosioneel" zei ze.. Ja, ze moeten eindelijk beseffen dat ik groot wordt hé...
Ik heb het bed eerst grondig getest en uitstekend bevonden.. Ik heb dan ook hééééérlijk geslapen!

Moeke rebuild my babybed to a big bed today. Mommy had a hard time with it because I guess she realise now that I'm growing so fast. I tested the bed and it's a great bed!
I slept sooooooooooooooo good!!



Wil je vééééél meer foto's zien...klik dan op één van de foto's!
Wanna see more pics?...Click on one of the pictures!!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten