Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zondag 14 juni 2009

Triathlon Veerle & Luc

Vandaag zijn we mijn nichtje Veerle en haar man Luc gaan aanmoedigen. Els, Isabel, Filip, Mathias, Laura en Merel waren daar ook. Veerle liep namelijk haar eerste triathlon vandaag. Moeke en mama hebben vol bewondering naar hen staan kijken want die twee hebben dat hééééééél goed gedaan. Voor haar eerste triathlon was Veerle zelfs de eerste vrouw uit Hamme die over de finishlijn kwam..goed hé???


We went to cheer on my niece Veerle and her husband Luc. Els, Isabel, Filip, Mathias, Laura and Merel were there too. Veerle did her first triathlon today. Moeke & mama were watching them with full admiration because they did both so very well. Veerle did her first triathlon today and she was the first woman from Hamme who came over de finish line...Isn't that very good?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten