Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, Belgiƫ, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

woensdag 17 juni 2009

Emile is geboren!/ Emile is born!

Vandaag heb ik een achterneefje bijgekregen. Wesley & Sarah hebben een prachtige zoon gekregen die ze de naam Emile hebben gegeven. Hij weegt 3,904kg en meet 51cm.
Hij is zo mooi!!!

I have a new great nephew. Wesley & Sarah have a beautiful son, they gave him the name Emile. He weights 3,904kg(8,607lb)and he's 51cm (20,08inch)tall.
He's so beautiful!!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten