Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zaterdag 13 november 2010

Sinterklaas in Plopsaland/ Saint Nicolas in Plopsaland

Wil je vééééél meer foto's zien...klik dan op één van de foto's!
Wanna see more pics?...Click on one of the pictures!!!







In Plopsaland durf ik wel al op de Sint zijn schoot, maar toch nen back-up voor de zekerheid!




Aankomst Sinterklaas in Plopsaland/ Arrival of Saint Nicolas in Plopsaland




Dansen op de medley/ Dancing on the medley



De Grote Zwarte Pietenshow

1 opmerking:

  1. hallo,

    ik heb met veel plezier naar jullie fotos van de sint intrede in plopsaland gekeken. ik ben namelijk op zoek naar fotos voor de kindjes hun album. wij hadden zelf een fotocamera mee maar die is jammer genoeg uit de buggy in een plas gevallen. met resultaat dat mijn kaart en alle fotos van die dag stuk zijn. is het soms mogelijk om jullie fotos van die dag op de pc op te slaan? het zou enkel over de fotos zijn de sint intrede en de pietenshow. ik ben niets van plan met de fotos waar jullie op zouden staan? is er hier een mogelijkheid toe?

    mijn emailadres is: blondgirl5@hotmail.com

    met vriendelijke groeten
    bianca

    BeantwoordenVerwijderen