Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

zaterdag 30 oktober 2010

Moeke en mama vieren hun houten jubileum..Mommy and moeke celebrate their wooden anniversary

Op 29 oktober 2010 waren mijn mama en moeke 5 jaar getrouwd. Dat moesten ze toch op een speciale manier vieren. Dus zijn we met ons drietjes naar Duitsland gegaan. We hadden graag Prutsken mee gehad maar die bleef liever bij oma. Daar kon die eventjes rusten zonder mij zei mama...hmmm
We hebben gelogeerd in een fantastisch hotel in Rheinbach(echt een aanrader). We zijn o.a naar Phantasialand geweest,Schloss Augustusburg (mama heeft een nieuwe passie)en naar de Abdij van Val-Dieu. Mama en moeke hebben natuurlijk weer hééél vééél fotokes genomen.
Het was zo heerlijk samen te zijn....


On October 29th 2010, mommy and moeke celebrated their 5th wedding anniversary. So, they wanted to celebrate that in a special way. We went for a couple days to Germany.
We stayed in a fantastic hotel in Rheinbach and we visited Phantasialand, Augustusburg castle (mommy has a new passion) and also the abbey of Val Dieu. Mommy and moeke took lotssssssssss of pictures again...
It was so great being together...

Wil je vééééél meer foto's zien...klik dan op één van de foto's!
Wanna see more pics?...Click on one of the pictures!!!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten