Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

maandag 2 augustus 2010

Met oma en san Ciel naar Plopsaland/ With grandma and aun Ciel to Plopsland

Vandaag zijn we samen met oma en san Ciel(lees: tante Cecile) naar Plopsaland geweest. San Ciel had daar nog nooit geweest, dus werd het hoog tijd dat ik daar eens een rondleiding gaf...

We went to Plopsaland today, together with oma(grandma) and aun Ciel(read aunt Cecile). Aun Ciel never went to Plopsaland before so..I gave her the grand tour!

Wil je vééééél meer foto's zien...klik dan op één van de foto's!
Wanna see more pics?...Click on one of the pictures!!!


Bij de eerste foto zie je oma, ikke & san Ciel samen goed voor 163 jaar samen









Ziede gij daar iets? Nee? Awel, ikke ook nie...





Vliegen met san Ciel/ Flying with Aun Ciel




Een conversatie met de geit!/ A conversation with the goat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten