Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

vrijdag 25 juni 2010

Logeren bij Tacha, Mario, Mayté & Mats... Staying with Tacha, Mario, Mayté & Mats

Mama en moeke moesten naar het huwelijk gaan van Luceken & Mark vandaag. Dus ging ik logeren bij Mayté & Mats. Ik was daar al hééél vroeg en ging normaal blijven tot zaterdagochtend maar dat was buiten mij gerekend. Uitgaan is ok, maar ik slaap thuis!
We zijn wel samen naar de Ikea geweest en daar heb ik de "echte" Pipi Langkous gezien! En daarna heb ik "Zweedse Ikea" ballen gegeten.. Tacha heeft mama wat beeldmateriaal bezorgd zodat ze ook die fotokes op mijnen blog kan zetten.
Bedankt Tacha & Mario voor een héérlijke dag en om zo goed voor mij te zorgen!!!


Moeke & mommy had to go to Luceken & Mark's wedding today. So.. I went to stay at the house of Mayté & Mats. I went early in the morning and the planning was to stay untill saturday morning..BUT... I wanna go out but I sleep at home!!!
We went together to the Ikea and I could meet there the "REAL" Pipi Longstocking! Tacha made sure she took some pictures of my day, so mommy can put it on my blog.
Thanks so much Tacha & Mario for taking such good care of me...

Wil je veel meer foto's zien...klik dan op één van de foto's!!!
Wanna see more pics?...Click on one of the pictures!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten