Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

vrijdag 26 maart 2010

Plopsa Indoor

We zijn vandaag nog eens naar Plopsa Indoor geweest. Moeke en mama wilden me nog eens verwennen zeiden ze...hihi
Dus zijn we naar mijn idolen gereden...
MAAR....we zijn vroeg naar huis gegaan want ik had mijn knietje pijn gedaan aan een glijbaan. Toen zijn we zelfs naar het ziekenhuis gemoeten want ik kon niet meer op mijn beentje staan. De dokter was héél vriendelijk en nu moet er zalf en een verband rond. Ook moet ik een drankje nemen tegen de pijn..

We went to Plopsa Indoor again today. Mommy & moeke wanted to spoil me again, they said...hihi.
So, we went to see my idols..
BUT...we had to go home early because I hurted my knee on a slide. We even had to go to the hospital because I couldn't stand on my leg anymore.De doctor was very sweet and now we have to put a bandage on my little knee. I also have to drink some medicine to take the pain away...

Wil je veel meer foto's zien...klik op de foto!!!
Wanna see more pics?...Click on the picture!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten