Froukje's blog

Mijn foto
Hamme, België, Belgium



In het UZ Gent hebben ze me in elkaar gefrutseld. En me in mama's buik geknutseld. Op 24 januari 2008 was mama en moeke blij want het buikje was weg en ik kwam er bij! Veel plezier met de foto's, filmpjes en de berichtjes over mij. Mama houdt jullie wel op de hoogte van mijn doen en laten...

I am Froukje De Maertelaere. Mommy and moeke were so happy at January 24th 2008 because I joined their little family. I hope you enjoy all my pictures, stories and videos. Mommy will tell you all about what I am doing...

maandag 27 december 2010

"Ploppeland" samen met Nathalie../ "Ploppeland " together with Nathalie...

We zijn vandaag met mama's oude schoolvriendin naar Ploppeland geweest. Mama's oude maatje is nu mijn nieuwe maatje. We hebben ons samen rot geamuseerd en ik mocht zelfs een cadeautje kiezen. Ik heb nu dus ook Mega Mindy in mijn knuffelcollectie...
s'Avonds hebben we dan heerlijk gespeeld met Bumba & Bumbalu... Het was een fantastisch(maar hééééél koud) dagje en voor herhaling vatbaar(niet de koude natuurlijk)!

Today we went to "Ploppeland" with mommy's old classmate Nathalie. Mommy's old classmate is now my new play friend. We had such a good time together and I could choose a present from her. So, now I have also Mega Mindy in my collection.
In the evening we played together with Bumba & Bumbalu. It was a fantastic(but veryyyyyyy cold) day and we have to do it again(but with a bit warmer weather).


Wil je vééééél meer foto's zien...klik dan op één van de foto's!
Wanna see more pics?...Click on one of the pictures!!!










Spelen met Bumba & Bumbalu/ Playing with Bumba & Bumbalu



Mijn dagje met Nathalie../ My day with Nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten